بهترین راه های سفید کردن واژن

بهترین راه های سفید کردن واژن

 سفید کردن واژن یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها درباره زیبایی ناحیه ی تناسلی و واژن آن ها است. تیرگی دستگاه تناسلی یکی از موارد آزاردهنده برای بسیاری از خانم ها است به همین سبب همیشه در پی راهی برای سفید کردن واژن و ناحیه ی تناسلی خود هستند. روش های زیادی برای تحقق این امر وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از آن ها واژن خود را سفید کنند. 

 ناحیه ی تناسلی برای تمام افراد تیره تر از قسمت های دیگر بدن است. این امر کاملا طبیعی است. افرادی که پوست روشن تری دارند، به مراتب ناحیه ی تناسلی سفیدتری نیز دارند. همچنین افرادی که دارای پوست سبزه می باشند، ناحیه ی تناسلی آن ها تیره تر می باشد. 

 افرادی که از تیرگی ناحیه ی تناسلی خود رنج می برند باید از روش های درمانی برای آن استفاده کنند. این افراد اصولا دارای اعتماد به نفس پایینی در حین رابطه ی جنسی می باشند. زیرا از تیره بودن واژن خود خجالت می کشند و نمی توانند از رابطه ی خود لذت ببرند. سفید کردن واژن می تواند به این افراد کمک شایانی کند. 

وبسایت دکتر شهره درویش زاده

 علل تیره بودن ناحیه ی تناسلی خانم ها 

 تیره بودن دستگاه تناسلی به دلایل مختلفی ممکن است به وجود آید. برخی از افراد گمان می کنند که تمیز کردن ناحیه ی تناسلی علت تیره شدن آن می باشد. این تصور غلط است. علل مختلفی برای این امر وجود دارد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شود. 

 عرق کردن و رطوبت: زمانی که افراد به صورت دائمی از لباس زیر استفاده می کنند، اندام خصوصی آن ها عرق می کند و به صورت مرطوب باقی می ماند. عرق و رطوبت باعث می شود که رنگ دستگاه تناسلی شما به مرور زمان تیره شود. عرق بدن از مواد شیمیایی تشکیل شده است که به راحتی می تواند واژن را تیره کند. 

 پوشیدن لباس زیر تنگ: یکی دیگر از علل تیره شدن اندام خصوصی، پوشیدن لباس های تنگ است. این امر باعث می شود که هیچگونه هوایی رد و بدل نشود. این اتفاق باعث می شود که هوای تازه به اندام نرسد و به مرور تغییر رنگ دهد. 

 ژنتیک: یکی از موارد مهم در این زمینه، ژنتیک می باشد. برخی از افراد به صورت ژنتیک پوست تیره ای نسبت به دیگران به خصوص در قسمت دستگاه تناسلی دارند.   

 افزایش سن و بارداری: بارداری و بالا رفتن سن از دیگر علل تیرگی واژن به شمار می رود که نمی توان مانع انجام آن شد. 

بهترین راه های سفید کردن واژن

مشاوره و رزرو نوبت اینترنتی

شما می توانید از سامانه رزرو آنلاین استفاده کنید و برای ملاقات با دکتر و یا مشاوره، وقت خود را رزرو کنید

جراحی زیبایی زنان

 روش های خانگی سفید کردن واژن  

 همانطور که بیان کردیم روش های مختلفی برای سفید کردن واژن وجود دارد. برخی از این روش ها را می توان در خانه و با مواد طبیعی و در دسترس انجام داد. این روش ها تا حدودی می تواند باعث سفید کردن واژن شما شود. برخی از مهم ترین و اثرگذارترین این موارد به صورت زیر می باشد.  (بهترین راه های سفید کردن واژن)

سفید کردن واژن با ماسک آلوئه ورا 

 آلوئه ورا یکی از مواردی است که می توان آن را برای پوست صورت و ناحیه ی تناسلی استفاده کرد. زیرا این ماده آنتی اکسیدان فراوان دارد به همین سبب می تواند به روشن شدن پوست و سفید کردن واژن کمک کند. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید برای اولین بار از آلوئه ورا برای سفید کردن واژن استفاده کنید باید با احتیاط عمل کنید تا حساسیتی در این قسمت به وجود نیاید. 

برای اینکه بتوانید از این ماسک استفاده کنید باید ابتدا ناحیه ی تناسلی خود را بشویید و خشک کنید. سپس مخلوطی از 1 قاشق غذاخوری ژله ی آلوئه ورا و زردچوبه ایجاد کنید و این خمیر را روی نقطه ی مورد نظر بمالید. این خمیر را می توانید بعد از 30 دقیقه بشویید. برای اینکه این ماسک اثر بهتری بگذارد بهتر است روزی 3 بار این کار را انجام دهید.

سفید کردن واژن با ماسک ماست و آبلیمو

می توانید لایه ای نازک از ترکیب ماسک و آبلیمو را روی نقطه ی مورد نظر بمالید و پس از 20 دقیقه این ماسک را با آب ولرم بشویید.

سفید کردن واژن با ماسک لیمو و زردچوبه

برای تهیه ی این ماسک باید خمیری از آبلیمو و زردچوبه تهیه کنید و این خمیر را روی نقطه ی مورد نظر بمالید. سپس می توانید بعد از 10 تا 15 دقیقه آن را بشویید. 

 سفید کردن واژن با جوش شیرین 

 یکی از موادی که علاوه بر سفید کردن واژن می تواند عفونت های آن را نیز از بین ببرد، جوش شیرین می باشد. این ماده خاصیت ضد باکتری و ضد عفونت دارد و به سرعت می تواند عمل سفید کردن واژن را انجام دهد. برای نتیجه ی بهتر می توان جوش شیرین را با آبلیمو مخلوط و سپس استفاده کرد. 

سفید کردن واژن با آبلیمو 

 یکی از بهترین روش ها برای سفید کردن واژن، استفاده از آبلیمو می باشد. برای استفاده از این ماده بهتر است از پنبه کمک بگیرید. پنبه را به آبلیمو آغشته کنید و به آرامی بر روی ناحیه ی تناسلی بزنید تا با آبلیمو مرطوب شود. از این ماده می توانید دو تا سه بار در روز استفاده کنید. برخی از افراد ممکن است در حین استفاده از آبلیمو، دچار سوزش شوند، این افراد بهتر است آن را پاک کرده و از روش های دیگر استفاده کنند. 

سفید کردن واژن با سفیده تخم مرغ 

 سفید تخم مرغ می تواند باعث سفید شدن واژن شود. برای استفاده از سفیده تخم مرغ باید آن را به خوبی هم زد تا به صورت کف در آید. سفیده ی تخم مرغ می تواند به سرعت باعث سفید کردن واژن شود، مشروط به اینکه بتوانید بوی بد آن را تحمل کنید. 

سفید کردن واژن با کرم های موضعی و روشن کننده 

 برخی از افراد علاقه دارند که از کرم های موضعی برای سفید کردن واژن خود استفاده کنند. زیرا این کرم ها نتیجه ی سریع تری می گذارند و راحت تر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این کرم ها می توانند از مواد طبیعی و یا شیمیایی ساخته شده باشند. کرم های گیاهی از مواد طبیعی مانند جلبک دریایی، خیار و … تهیه می شوند. برخی از کرم های موضعی همچنین دارای ویتامین های مختلفی هستند که برای پوست بسیار مفید هستند. 

سفید کردن واژن با ماسک بادام و شیر

این ماسک یکی از بهترین و فوق العاده ترین ترکیباتی است که شما می توانید برای از بین بردن تیرگی های پوست ناحیه ی تناسلی خود استفاده کنید. تهیه ی این ماسک به این صورت است که 2 قاشق چای خوری پودر بادام با 2 قاشق غذاخوری شیر سرد ترکیب می شوند و خمیری غلیظ ایجاد می شود. این خمیر را می توانید به ناحیه ی مورد نظر بمالید و پس از 15 دقیقه آن را بشویید. 

وبسایت دکتر شهره درویش زاده

 سفید کردن واژن با استفاده از لیزر 

 سفید کردن واژن با استفاده از روش های خانگی و طبیعی احتیاج به صبر و صرف زمان زیاد می باشد. همین امر باعث شده است که افراد زیادی نتوانند از آن روش ها استفاده کنند و در پی روشی سریع تر باشند. استفاده از لیزر می تواند بهترین و سریع ترین روش برای سفید کردن واژن به حساب آید. در این روش فرد حتی بعد از یک جلسه نتایج آن را به خوبی می تواند مشاهده کند. 

 برای انجام این روش زیبایی ابتدا فرد ناحیه ی تناسلی را با کرم های بی حس کننده می پوشاند تا در زمان انجام لیزر برای سفید کردن واژن دردی احساس نشود. بعد از این کار از اشعه های مورد نیاز برای روشن سازی واژن استفاده می شود. این اشعه ها می تواند رنگدانه های پوستی را از بین ببرد و باعث روشن شد پوست واژن شود. این کار تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارد. 

 افراد زیادی از این روش برای سفید کردن واژن خود استفاده می کنند. استقبال زیاد افراد از این روش به دلیل مزایای فراوانی است که این روش نسبت به روش های دیگر دارد. مهم ترین این مزایا شامل موارد زیر می شود. 

 ·       در این روش فرد می تواند به سرعت نتیجه ی آن را حتی بعد از یک جلسه درمان مشاهده کند. 

 ·       استفاده از لیزر بدون خونریزی و درد است. 

 ·       صرف کمترین زمان برای سفید کردن واژن با این روش امکان پذیر است. 

 ·       ماندگاری نتیجه ی درمان با لیزر بسیار بالا است. 

 ·       نداشتن عوارض جانبی یکی از مهم ترین مزایای این روش می باشد. 

 ·       لیزر علاوه بر سفید کردن واژن، می تواند باعث شادابی و جوانسازی پوست ناحیه ی تناسلی نیز شود. 

 ·       سفید کردن واژن با لیزر نیاز به بستری شدن ندارد. 

 افرادی که از لیزر برای سفید کردن واژن استفاده می کنند باید تا 4 روز دستگاه تناسلی خود را خشک نگه دارند تا نتیجه ی مورد نظر را از درمان بگیرند. بعد از آن فرد ممکن است درد و سوزش داشته باشد. این درد و یا سوزش کاملا طبیعی می باشد و افراد در صورت مشاهده ی این امور نباید نگران شوند. همچنین افرادی که سفید کردن واژن خود را با لیزر انجام داده اند باید به مدت 10 روز فعالیت های سنگین را کنار بگذارند. 

بهترین راه های سفید کردن واژن

وبسایت دکتر شهره درویش زاده

برای سفید کردن واژن به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟

 دکتر شهره درویش زاده جراح و متخصص زنان زایمان نازایی و زیبایی زنان با 25 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی زنان و عضویت در انجمن جراحان آمریکا توانسته اند با به روزترین متدها و مجهزترین دستگاه ها مشکلات مربوط به زیبایی زنان از جمله مشکل تیرگی واژن بسیاری از بانوان را حل کنند و اعتماد به نفس از دست رفته ناشی از این مشکلات را به بانوان هدیه کنند. در صورتی که تیرگی واژن موجب کاهش اعتماد به نفس شما شده با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر شهره درویش زاده می توانید با خیالی آسوده از شر تیرگی واژن خود راحت شوید و زیبایی و جوانی را به زندگی زناشویی خود باز گردانید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی