جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن یکی از جراحی های پر طرفدار در بین بانوان شناخته شده است، این جراحی کاربردهای فراوانی دارد و می تواند تاثیرات مثبت و رضایت بخشی را از خود به جای بگذارد. جراحی زیبایی واژن با تشدید عضلات داخلی واژن، سبب سفتی واژن می شود و همین امر تاثیرات مثبتی بر زندگی فرد می گذارد. بانوان با افزایش سن و زایمان های مکرر در بیشتر موارد دچار شلی و افتادگی واژن می شوند. عمل زیبایی واژن می تواند تمام مشکلات افتادگی و شلی واژن را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرد.

جراحی های زیبایی واژن به صورت سرپایی برای بانوان انجام می شود و تقریباً به کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد. ما در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی جامع درباره جراحی های زیبایی واژن در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید.

وبسایت دکتر شهره درویش زاده

چرا برخی از زنان به سراغ عمل زیبایی واژن می روند؟

آلت تناسلی زنان بر اثر افزایش سن و یا زایمان طبیعی مکرر ممکن است زیبایی خود را از دست بدهد. تغییراتی که ممکن است بر اثر گذر زمان در واژن ظاهر شود، عبارتند از: گشاد شدن واژن، تیره شدن واژن، افتادگی واژن و… است.
به کمک عمل زیبایی واژن میتوان تمام موارد گفته شده را اصلاح کرد. لازم است این نکته را هم خاطر نشان کنیم که؛ عمل زیبایی واژن می تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح لذت جنسی داشته باشد.

کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی واژن چه کسانی هستند؟

کاندیدای ایده آل برای عمل زیبایی واژن زنانی هستند که از نظر جسمانی در سلامت کامل هستند و همچنین احساس می کنند که کانال واژنشان به دلیل زایمان، افزایش سن و موارد دیگر  شل و یا افتاده شده است. خوشبختانه علم پزشکی در این زمینه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و می توان به راحتی این مشکلات را برطرف کرد.

مشاوره و رزرو نوبت اینترنتی

شما می توانید از سامانه رزرو آنلاین استفاده کنید و برای ملاقات با دکتر و یا مشاوره، وقت خود را رزرو کنید

انواع جراحی های زیبایی واژن

  • تنگ کردن واژن
  • لابیاپلاستی
  • تقویت نقطه جی
  • نهان سازی کلیتورال
  • پرینورافی
  • سفید کردن واژن

واژینوپلاستی (عمل تنگ کردن واژن)

واژینوپلاستی (عمل تنگ کردن واژن) یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی آلت تناسلی زنان است. جراح در طی عمل واژینوپلاستی vaginoplasty علائم شل شدگی (گشادی واژن) که بر اثر عوامل مختلفی از جمله: افزایش سن، زایمان های زیاد و یا کاهش وزن شدید حاصل شده است را از بین می برد.

عمل تنگ کردن واژن علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد، در اکثر مواقع جنبه درمانی نیز دارد، به این صورت که این عمل می تواند در بهبود روابط زناشویی و افزایش لذت جنسی و همچنین درمان بی اختیاری ادرار نقش بسزایی داشته باشد. پس از بیهوشی این جراحی با یک برش کوچک در واژن شروع می شود، هنگامی که برش زده شد، بخشی از دیواره خلفی واژن برداشته می شود و عضلات واژن سفت می شوند.

عمل واژینوپلاستی بسته به نیازهای بیمار یک الی دو ساعت طول می کشد. همچنین واژینوپلاستی به هفت تا چهارده روز برای بهبود زمان نیاز دارد. بیمار ممکن است در ابتدا و پس از جراحی، درد شدید و یا حتی خونریزی داشته باشد. که این دردها و خونریزی ها با مراقبت ها و همچنین درمان دارویی قابل کنترل و پیشگیری هستند.

عوارض گفته شده و همچنین کبودی و تورم در عرض یک الی دو روز کاملا از بین می رود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

لابیاپلاستی

یکی دیگر از انواع جراحی های زیبایی زنان لابیاپلاستی است. این جراحی بر روی لابیاهای اطراف واژن انجام می شود و در طی آن شکل و اندازه لابیا ها تغییر پیدا می کند.

گاهی برخی از زنان هنگام پوشیدن لباس های تنگ و یا لباس شنا با مشکل مواجه می شوند و یا بعد از  پیاده روی در مدت زمان کوتاهی در ناحیه واژن خود دچار سوزش و خارش می شوند در این شرایط جراحی لابیوپلاستی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

متخصص زنان در طی عمل زیبایی لابیاها تقارن را در بین لبه های واژن ایجاد می کند. در بیشتر موارد جراحی لابیاپلاستی را همراه با واژینوپلاستی انجام می دهند که تاثیرات چشمگیر فراوانی داشته باشد.

جراحی برداشتن رحم چیست و چگونه انجام می شود؟

تقویت نقطه G

یکی دیگر از عمل های رایج زیبایی واژن تقویت نقطه جی است. متقاضی این عمل زنانی هستند که میل جنسی آنها به  دلایل مختلفی چون بالا رفتن سن، زایمان های طبیعی مکرر و… کاهش پیدا کرده است و به دنبال افزایش میل جنسی هستند.

نقطه G در بین زنان به عنوان نقطه تحریک جنسی شناخته می شود. در بعضی موارد دیده می شود که افراد از رابطه جنسی خود شکایت می کنند، با تقویت نقطه G در زنان می توان تغییر قابل ملاحظه ای در ارگاسم و تحریک جنسی ایجاد کرد. در طی این عمل جراح  پس از بی حسی موضعی، به کمک تزریق ژل و یا چربی به دیواره جلویی واژن نقطه جی را تقویت می کند.

نهان سازی کلیتورال

جراحی نهان سازی کلیتورال نوعی عمل لابیاپلاستی است که در طی آن بافت اضافه ای که کلیتوریس را پوشانده است برداشته می شود. از مزایای این نوع از عمل زیبایی واژن می توان به بهبود روابط جنسی و افزایش لذت جنسی و همچنین راحتی فرد در هنگام پوشیدن لباس های تنگ و ورزش و سایر فعالیت های روزانه اشاره کرد.

برای جراحی زیبایی واژن به چه مرکزی باید مراجعه کنیم؟

دکتر شهره درویش زاده، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با 25 سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای در حوزه پزشکی و انجام بیش از 7 هزار عمل زیبایی واژن یکی از با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان در زمینه جراحی های زنانو می باشند که شما می توانید با اطمینان خاطر جراحی لابیاپلاستی و واکسیناسیون HPV و درمان زگیل تناسلی خود را به ایشان بسپارید و با دریافت مشاوره های کامل قبل از عمل، از نتیجه حاصله اطمینان کافی را کسب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی