جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان

آیا شما کاندید خوبی برای جراحی زیبایی زنان هستید؟ این سوال ممکن است برای هر یک از زنان در طول زندگیشان پیش بیاید که آیا آن ها نیاز به جراحی زیبایی دارند یا خیر؟ یکی از مسائلی که در میان خانم ها بسیار رواج دارد نارضایتی از شکل ظاهری و اندازه ی واژن است. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد عمل زیبایی زنان توضیح دهیم. با افزایش سن، بدن زنان با تغییراتی از جمله، تغییر در سطح استروژن خون همراه خواهد بود.

این عوامل منجر به تغییرات ساختاری (آتروفی) در واژن زنان می شود. در نتیجه، زنان در سنین بالا جهت برطرف نمودن این عوارض با مراجعه به جراح زنان و زایمان درصدد برطرف نمودن این علائم برمی آیند. امروزه جراحی های زیبایی بسیار پیشرفت کرده اند، به طوری که جراحی های زیبایی تنها به صورت و بدن منتهی نمی شوند بلکه حتی جراحی های زیبایی مربوط به اندام تناسلی نیز در سرتاسر جهان در حال انجام است. به مجموعه جراحی های مربوط به اندام تناسلی، جراحی زیبایی زنان گفته می شود.

عمل زیبایی واژن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان گفت کمترین بیماری و یا مشکلی بدون درمان مانده است ، جراحی زیبایی زنان نیز جز این دسته است.این نوع جراحی عموماً توسط جراح زنان انجام می گیرد. یکی از بخش های زیبا سازی واژن بررسی خشکی و آتروفی واژن است. معمولا با بالا رفتن سن زنان درخواست های آن ها در این زمینه نیز افزایش می یابد.از دست دادن سطح طبیعی استروژن باعث بوجود آمدن تاثیراتی بر روی بدن می شود.

از جمله بر روی سطح لگن و به طور خاص پوست واژن و اطراف آن.این بیماران از علائم بسیاری رنج می برند که مشخصاً می تواند بر روی کیفیت زندگی آن ها تاثیر بسزایی بگذارد.

دکتر شهره درویش زاده

جراحی زیبایی زنان خوب

جراحی زیبایی واژن یکی از پرطرفدار ترین عمل ها در سراسر دنیا می باشد که امروزه بسیار مورد توجه زنان قرار گرفته است. می توان گفت همه ی زنان تمایل به داشتن واژنی زیبا دارند.روش های گوناگونی برای این کار وجود دارد.در این مقاله ما سعی داریم شما را با این روش ها آشنا کنیم. در ابتدا ممکن است سوالاتی از قبیل بهترین دکتر کیست ، این کار چه خطرات و پیامدهایی دارد و یا اصلا من نیازی به انجام این کار دارم یا خیر پیش بیاید.

معرفی انواع عمل زیبایی زنان:

افتادگی رحم در واقع به معنی جا به جایی رحم به درون واژن است. این بیماری با نام پرولاپس نیز شناخته می شود. افتادگی رحم می تواند در اثر پارگی عضلات لگنی باشد. این بیماری دارای چهار درجه می باشد.

این درجات برای دهانه رحم شامل:

  • به دهانه واژن رسیده باشد.
  • به داخل واژن رسیده باشد.
  • از واژن بیرون باشد.
  • کل رحم از واژن بیرون باشد.

هزینه جراحی زیبایی زنان در تهران

در این روش دارو های ترکیبی توسط آزمایشگاه ساخته میشود و دستور استفاده ی آن توسط پزشک به فرد داده می شود. هزینه ی این روش از لیزر پایینتر است ولی مدت درمان بالاتر می باشد. در صورت تمایل برای مشاوره و یا انجام هر یک از جراحی زیبایی زنان توسط دکتر درویش زاده می توانید از طریق شماره تماس های 02177485187 – 09126261389 با مطب ایشان ارتباط حاصل فرمایید.

روشن سازی واژن:

یکی از روش های پر کاربرد روشن سازی واژن و جراحی زیبایی زنان ، استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می باشد. این روش هم اکنون جدیدترین فناوری روز دنیا به حساب می آید. معمولا بین 3 تا 5 جلسه نیاز دارد تا نتیجه ی دلخواه را بدهد ولی در همان جلسه ی اول تغییرات قابل مشاهده است.

هزینه عمل زیبایی واژن

در کنار جذاب بودن بحث عمل های زیبایی زنان، نکته قابل توجه هزینه این گونه عمل ها می باشد. یکی از دغدغه های رایج، میزان هزینه مورد نیاز برای عمل های زیبایی زنان است. در پاسخ به این سوال باید مطرح کرد که هزینه عمل های زیبایی زنان بسته به هر شخص متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر بسته به شکل واژن، اندام تناسلی و لابیاهای هر فرد، میزان و نوع عمل متفاوت بوده و هزینه ممکن است کاهش یا افزایش یابد. بنابراین برای اطلاع از هزینه مربوط به عمل زیبایی زنان ابتدا باید توسط پزشک متخصص معاینه صورت گیرد. نکته قابل توجه این است که این گونه عمل ها جز عمل های زیبایی بوده و بیمه به آن تعلق نمیگیرد؛ اما اگر در کنار این عمل ها، عمل دیگری نیز روی اندام تناسلی صورت گیرد بسته به نوع عمل مقداری از هزینه کاهش می یابد.

مشاوره و رزرو نوبت اینترنتی

شما می توانید از سامانه رزرو آنلاین استفاده کنید و برای ملاقات با دکتر و یا مشاوره، وقت خود را رزرو کنید

وبسایت دکتر شهره درویش زاده

آشنایی با انواع عمل زیبایی زنان

همان طور که از نام این گونه عمل ها برداشت می شود، این عمل ها در جهت زیباسازی اندام جنسی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه یکی از دغدغه های زنان، نگرانی آنها از ظاهر اندام جنسی‌شان است. بزرگ بودن، عدم تقارن لابیاها، رنگ تیره نواحی خارجی اندام تناسلی، درد در هنگام برقراری ارتباط جنسی و غیره می توانند از دلایل اقدام به این گونه عمل های زیبایی زنان باشد.

واژینوپلاستی: این عمل برای خانم هایی مناسب است که عضلات واژنشان شل و ضعیف شده است. با انجام این عمل به حالت اولیه بازمی گردند.

پرینوپلاستی: این عمل برای خانم هایی که دچار پارگی پرینه شده اند مناسب است. پرینه قسمت میان واژن و مقعد است که اغلب به دلیل زایمان های متعدد اتفاق می افتد. ولی جای نگرانی نیست و افرادی که دچار این مشکل شده اند با انجام این عمل به حالت قبل باز میگردند.

تنگ کردن واژن با نخ: این روش با استفاده از نخ های واژینال صورت میگیرد. در گذشته از نخ برای کشش و لیفت صورت و غبغب استفاده می شد ولی امروزه با استفاده از روش ها و ابزار جدید می توان لیفت واژن را به منظور زیبایی ( جراحی زیبایی )، جوانسازی و تنگ کردن واژن انجام داد. عمل تنگ کردن واژن با نخ کاملا سرپایی و بدون بیهوشی بوده و خونریزی ندارد.

تنگ کردن واژن با لیزر: عمل تنگ کردن واژن با لیزر بسیار پرطرفدار است چرا که در این روش هیچ برشی روی واژن ایجاد نمی شود در نتیجه اعصاب حسی واژن آسیب نمی بینند و دوران نقاهت بسیار کوتاه خواهد بود.

 

برای جراحی زیبایی زنان به چه مرکزی باید مراجعه کنیم؟

دکتر شهره درویش زاده، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با 25 سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای در حوزه پزشکی و انجام بیش از 7 هزار عمل زیبایی واژن یکی از با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان در زمینه جراحی های زنانو می باشند که شما می توانید با اطمینان خاطر جراحی لابیاپلاستی خود را به ایشان بسپارید و با دریافت مشاوره های کامل قبل از عمل، از نتیجه حاصله اطمینان کافی را کسب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی