برای جراحی لابیاپلاستی به چه مرکزی باید مراجعه کنیم؟

جراحی لابیا پلاستی

همانطور که می دانید زیبایی جزء لاینفک ذات آدمی بالطبع می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد، حال آن که بهبود کیفیت زندگی شان کمک می کند.

بسیاری از زنان به دلیل حواشی و محدودیت های فرهنگی که وجود دارند نمی توانند در مورد ظاهر اندام تناسلی خود سخنی به میان بیاورند و سال ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. اما هم اکنون با کمک آگاهی بخشی های به خوبی انجام شده است روز به روز بر تعداد متقاضیان جراحی زیبایی زنان افزوده می شود. لابیاپلاستی یکی از پر طرفدارترین جراحی زیبایی زنان است که به رفع نا متقارنی ها بلندی های لبه های بیثرونی واژن خانم ها می پردازد.

در این مقاله قصد داریم با مطالعات انجام شده از منابع معتبر و مختلف علمی در مورد این عمل جراحی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید

جوانسازی واژن و تنگ کردن واژن

لابیاپلاستی چیست؟

بزرگ بودن لابیاها از جمله مسائلی است که کمتر در خصوص آن صحبت می شود. لابیا مینور (لب های داخلی واژن) می تواند به دلیل زایمان، تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن و یا عوامل ژنتیکی دستخوش تغییراتی شود. بزرگ شدن یا هایپرتروفی واژن و نامتقارن شدن لابیاها از جمله این تغییرات می باشد.

این در حالی است که بسیاری از خانم ها از مشکلات ظاهری ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند و به دنبال روش هایی از جمله جراحی لابیاپلاستی، برای رفع این مشکل می گردند. اما باید این موضوع را خاطر نشان شویم که بزرگ بودن لابیا، نه تنها می تواند زیبایی ظاهری را برهم بزند، بلکه می تواند زمینه ساز بروز مشکلاتی از قبیل درد و ناراحتی هنگام رابطه جنسی و یا بی اختیاری ادرار شود.

در کل، بزرگ و برجسته بودن لایبا می تواند مشکلات زیر را برای افراد ایجاد کند:

  • احساس ناراحتی و خراشیده شدن
  • احساس ناراحتی هنگام انجام برخی فعالیت ها مانند ورزش و یا رابطه جنسی
  • رطوبت بیش از حد ناحیه تناسلی
  • خجالت کشیدن از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان
  • پایین آمدن اعتماد به نفس

لابیاپلاستی، روش جراحی است که به کاهش اندازه و سایز لابیا مینور کمک می کند. این روش جراحی می تواند تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام شود و  امکان زیباتر شدن ناحیه تناسلی را فراهم می کند، بی آن که خللی در زندگی اجتماعی فرد ایجاد شود

مشاوره و رزرو نوبت اینترنتی

شما می توانید از سامانه رزرو آنلاین استفاده کنید و برای ملاقات با دکتر و یا مشاوره، وقت خود را رزرو کنید

جراحی لابیاپلاستی چه مزایایی را به همراه دارد؟

  • امکان انجام این جراحی با بی حسی موضعی وجود دارد.
  • بخیه ها جاذب هستند و نیازی به کشیدن آن ها نیست.
  • دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است.
  • در طول سپری شدن دوره نقاهت، هیچ گونه تداخلی با زندگی روزانه ایجاد نخواهد شد.

در کل این گونه می توان گفت، لابیاپلاستی راه حلی است دائمی در رفع مشکلات فیزیکی و روانی که  به دلیل وجود بافت اضافی روی لابیا ایجاد می شود.

چه افرادی به عنوان کاندیدای مناسب لابیاپلاستی در نظر گرفته می شوند؟

لب های داخلی واژن که همان لابیا مینور نام دارند، در افراد مختلف، اندازه و فرم های متفاوتی دارند. اما بزرگ و برجسته بودن لابیا، مورد غیر طبیعی در نظر گرفته نمی شود. اما گاهی ممکن است بزرگ بودن لابیا منجر به بروز مشکلات فیزیکی و زیبایی شود.

خانم هایی که به دلیل تغییرات هورمونی، زایمان و یا حتی اثرات طبیعی بالا رفتن سن، پوست و بافت اضافی بر روی لابیاهایشان ظاهر شده است و یا از مشکلاتی از قبیل درد هنگام مقاربت و یا بی اختیاری ادرار رنج می برند، می توانند از مزایای لابیاپلاستی بهره مند شوند.

علت نازایی در زوجین چه چیزی می تواند باشد؟

آیا جراحی لابیا پلاستی، نوعی روش جوانسازی محسوب می شود؟

این دو اصطلاح معمولا به جای هم به کار برده می شوند. جوانسازی واژن، درمان غیر جراحی است که می تواند شامل تنگ کردن، رفع بی اختیاری استرسی، کاهش آتروفی واژن و یا بهبود عملکرد دستگاه تناسلی باشد.

لابیاپلاستی، روش جراحی است که شامل کوچک کردن اندازه و تغییر فرم لابیا می باشد.

مشاوره قبل از لابیاپلاستی

بزرگ بودن لابیا مینور، دلیل اصلی مراجعه بیماران برای انجام لابیاپلاستی می باشد. توصیه ما به افرادی که خواهان انجام این روش هستند این است که حتما در جلسات مشاوره شرکت کنند. این جلسات، فرصت خوبی است تا بیمار از طریق پزشک اطلاعات کافی در خصوص جراحی کسب کند.

پزشک نیز به بررسی سوابق پزشکی، سابقه حساسیت و مصرف هر گونه دارو می پردازد. در صورتی که بیمار مبتلا به شرایط خاص پزشکی باشد که بر نتیجه جراحی تاثیر بگذارد، انجام لابیاپلاستی به تعویق خواهد افتاد.

پزشک هم چنین  به معاینه کامل بافت و آناتومی ناحیه تناسلی می پردازد تا این اطمینان حاصل شود که آیا لابیاپلاستی برای بیمار مناسب است یا خیر. پزشک باید دلایل انجام این جراحی را بداند و با خواسته های بیمار خود آشنا شود.

در صورتی که تصمیم به انجام لابیاپلاستی گرفته شود، در خصوص جزئیات روند و مراقبت ها و آمادگی های قبل و بعد نیز صحبت خواهد شد.

برای

جراحی لابیا پلاستی به چه مرکزی باید مراجعه کنیم؟

دکتر شهره درویش زاده، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با 25 سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای در حوزه پزشکی و انجام بیش از 7 هزار عمل زیبایی واژن یکی از با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان در زمینه جراحی های زنانو می باشند که شما می توانید با اطمینان خاطر جراحی لابیاپلاستی خود را به ایشان بسپارید و با دریافت مشاوره های کامل قبل از عمل، از نتیجه حاصله اطمینان کافی را کسب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی