افسردگی در دوران یائسگی

کلینیک سلامت جنسی تهران

سلامت جنسی، مفهومی گسترده است که مشکلات وچالش های زیادی را در خود جای داده است.

 سلامت جنسی و روش های تامین آن یکی از مهم ترین علت های  موثر بر سلامتی زنان ویکی ازعوامل تاثیرگذار بر رضایت از زندگی است که بر میزان سلامت روانی زوجین نیز تاثیر می گذارد ؛ چراکه تحکیم بنیان خانواده و تشکیل جامعه سالم بخش مهمی از سلامت جسمی و روانی افراد می باشد.

 
 
وبسایت دکتر شهره درویش زاده

مفهوم سلامت جنسی

سلامت جنسی به یک حالت مطلوب جسمی، عاطفی، روانی و اجتماعی در ارتباط با مسائل جنسی اشاره دارد.

 در واقع سلامت جنسی تنها جلوگیری و درمان بیماری های جسمی نیست. بلکه سلامت افراد از نظرعاطفی، روحی و روانی نیز در این تعریف جای دارد.

تمرکز برتامین فعالیت جنسی یکی از اهداف درمان مسایل خانواده می باشد زیرا که مشکلات جنسی در بین زوجین بسیار شایع است.

رضایت جنسی یک از عوامل مورد نیاز جهت تداوم و استحکام زندگی زناشویی است. زیرا که ناسازگاری در روابط زناشویی سبب اختلال در روابط اجتماعی و ازبین رفتن ارزش های فرهنگی بین زوجین می شود.

 
 
 

مشاوره و رزرو نوبت اینترنتی

شما می توانید از سامانه رزرو آنلاین استفاده کنید و برای ملاقات با دکتر و یا مشاوره، وقت خود را رزرو کنید

كلينيك سلامت جنسي دکتر درویش زاده، در حوزه هاي مختلف و در محيطي امن با در نظر گرفتن موارد ذيل آماده ارائه خدمات به مراجعين محترم مي باشد:

 
 
 
 
 

کلینیک سلامت جنسی تهران
دکتر شهره درویش زاده، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با 25 سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای در حوزه پزشکی و انجام بیش از 7 هزار عمل زیبایی واژن یکی از با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان در زمینه جراحی های زنان و می باشند که شما می توانید با اطمینان خاطر جراحی لابیاپلاستی و واکسیناسیون HPV و درمان زگیل تناسلی خود را به ایشان بسپارید و با دریافت مشاوره های کامل قبل از عمل، از نتیجه حاصله اطمینان کافی را کسب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی