مزایای تزریق چربی به واژن چیست؟

مزایای تزریق چربی به واژن چیست؟

 هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با موضوع تزریق چربی به واژن است. از این رو ما در این مطلب به معرفی مزایای تزریق چربی به واژن و نحوه تزریق چربی به واژن می پردازیم. 

  همان طور که می دانید واژن و ناحیه ی تناسلی یکی از مهم ترین اعضای بدن خانم ها محسوب می شوند و خانم ها در هر حالت و در هر نسلی تمایل به زیبایی و جذاب بودن این عضو خود دارند. یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی که خانم ها برای زیباسازی و جوان سازی واژن خود استفاده می کنند تزریق چربی به واژن است. عموما زمانی که واژن دچار شل شدگی و افتادگی شد خانم ها از این روش برای جوان سازی واژن خود استفاده می کنند. 

 همان طور که می دانید واژن و ناحیه ی تناسلی خانم ها یکی از حساس ترین عضوهای بدن آن ها می باشید که این عضو عموما در طول زمان بنا به دلایلی مثل افزایش سن یا زایمان به سرعت دچار تغییر تحولات می شود و دچار شل شدگی و پیری و افتادگی می شود. در واقع بروز این تغییرات یک مساله همیشگی و غیر قابل کنترل است و در اکثر خانم ها اتفاق می افتد چرا که هر دلیلی مثل پیر شدن یا زایمان و یا یائسگی در تمام خانم ها به مرور زمان ایجاد می شود و مسبب ایجاد این مشکل می باشند. 

 خانم ها پس از مشاهده ی چنین تغییراتی در بدن خود اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و این عدم اعتماد به نفس بر روابط زناشویی آن ها بسیار تاثیر می گذارد. از این رو به دنبال راهکاری هستند که این چین و چروک های ایجاد شده در ناحیه ی تناسلی خود را از بین ببرند و باعث جوان سازی واژن خود شوند که یکی از بهترین روش ها برای رفع این مشکل، تزریق چربی به واژن است. در واقع تزریق چربی به واژن یکی از جدیدترین و ایمن ترین روش هایی است که شما می توانید برای جوان سازی واژن خود از آن بهره بگیرید. 

مزایای تزریق چربی به واژن چیست؟

 حال اگر می خواهید با نحوه تزریق چربی به واژن آشنا شوید و بدانید مزایای تزریق چربی به واژن چیست می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید. 

نحوه تزریق چربی به واژن

 در واقع تزریق چربی در زمانی صورت می گیرد که نیاز به حجم زیاد داریم که در این صورت این درمان سبب جوان سازی هم می شود. به همین دلیل در زمان جوان سازی واژن، اولین و بهترین گزینه تزریق چربی به واژن است. از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این روش این است در این درمان، چربی که برای جوان سازی واژن و رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد از بدن خود فرد متقاضی گرفته می شود. در واقع این چربی از یک بخشی از بدن گرفته می شود و به بخش مورد نظر تزریق می شود. در این صورت بدن هیچ مقاومتی از خود در مقابل این چربی جدید نشان نمی دهد و لذا چربی روی بدن فرد باقی می ماند. 

 به طور حتم این فرایند مهم ترین تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل می باشد. عموما این چربی را می توان از بخش های مختلف بدن فرد متقاضی برداشت اما رایج ترین نقاط برای برداشتن چربی، پهلوها، کشاله ی داخلی و خارجی، شکم و باسن می باشند. برای برداشتن چربی از این نقاط ابتدا نقطه ی مورد نظر ضدعفونی می شود و سپس با استفاده از یک سوزن بسیار باریک و ظریف این چربی ها به سرعت و با فشار بسیار کمی برداشته می شوند. 

 پس از برداشت چربی، این چربی ها با استفاده از سرم های مخصوصی شستته می شوند تا فقط چربی خالص بماند و مواد و بافت های زائد از آن پاک شوند. عموما برای خالص سازی چربی از سانتریفیوژ استفاده می شود. در نهایت تزریق چربی به واژن با این چربی خالص و با استفاده از یک سرنگ که مخصوص این کار است و با اعمال بی حسی موضعی انجام می گیرد. 

 مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به واژن چه قدر است؟

 طبیعتا مدت زمان دوام این روش بسته به شرایط هر شخصی متفاوت است ولی عموما دوام جوان سازی پوست با این روش بین 6 ماه تا 1 سال می باشد. در واقع مانداری این روش در هر بدنی که سریع تر این چربی ها را جذب کند کمتر می باشد. اما از آنجایی که ایمن و کم خطر بودن از مهم ترین مزایای تزریق چربی به واژن است و انجام این روش عوارض چندانی برای افراد ندارد لذا متقاضیان می توانند این درمان را تکرار نمایند و تکرار آن هیچ محدودیتی برای فرد ندارد. علاوه بر نداشتن خطر و عوارض، تزریق چربی به واژن دارای مزایای دیگری هم می باشد که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم. 

مشاوره و رزرو نوبت اینترنتی

شما می توانید از سامانه رزرو آنلاین استفاده کنید و برای ملاقات با دکتر و یا مشاوره، وقت خود را رزرو کنید

تزریق چربی به واژن

 مزایای تزریق چربی به واژن

 همان طور که اشاره نمودیم مهم ترین شاخصه ی این روش درمانی این است که از چربی های خود فرد برای تزریق و جوان سازی واژن استفاده می شود لذ این روش یک روش بسیار طبیعی شناخته می شود و از عوارض بسیار کمی برخوردار می باشد. در مقابل عوارض کم، مزایای این روش جراحی نسبت به سایر جراحی ها از مزایای بیشتری برخوردار می باشد که این مزایا عبارتند از: 

 هزینه های درمانی تزریق چربی به واژن بسیار پایین می باشد.

نه تنها سبب جوان سازی واژن می شود بلکه تیرگی های ناحیه ی تناسلی را هم از بین می برد.

از دیگر مزایای این روش این است که بعد از جراحی فرد نیازی به هیچ بستری در بیمارستان ندارد.

همچنین این جراحی هیچ خونریزی ندارد. فرد متقاضی بعد از انجام جراحی می تواند نتیجه ی دلخواه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده کند.

این جراحی نیاز به هیچ دوره ی نقاهتی ندارد.

از دیگر مزایای این روش این است که برخلاف باور بسیاری از افراد، تمایل و میل جنسی را در فرد افزایش می دهد. 

 کاربردهای تزریق چربی به واژن

یکی از رایج ترین سوالاتی که متقاضیان این جراحی از مراکز زیبایی می پرسند این است که ﺁیا تزریق چربی به واژن فقط سبب جوان سازی پوست می شود و یا اینکه کاربردهای دیگری هم دارد و می توان از آن برای از بین بردن مشکلات دیگری هم در ناحیه ی تناسلی استفاده کرد؟ 

 در رابطه با این سوال باید ذکر کرد این جراحی فقط جنبه ی زیبایی ندارد بلکه می توان با مشکلات دیگری در ناحیه ی تناسلی را از بین برد لذا زمانی که برای انجام این عمل به کلینیک زیبایی مورد نظر خود مراجعه کردید تا این عمل سرپایی زیبایی را انجام دهید می توانید دیگر کاربردهای تزریق چربی به واژن را هم مشاهده کنید. از مهم ترین نتایج و کاربردهای تزریق چربی به واژن می توان به افزایش حجم واژن، درمان آتروفی، برطرف شدن خشکی واژن، تنگ شدن واژن و درمان شدن عدم تقارن واژن و همچنین سفت شدن واژن اشاره کرد. 

وبسایت دکتر شهره درویش زاده

 قیمت تزریق چربی به واژن چه قدر است؟

 مطمئنا یکی از رایج ترین سوالات متقاضیان این روش زیبایی این است که هزینه ی این روش جوان سازی واژن چه قدر است؟ در واقع هزینه ی این روش توسط خود جراح زیبایی تعیین می شود و این هزینه را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد و متخصص پس از معاینه های قبل از عمل این هزینه را مشخص می کند. علاوه بر این معیارها و فاکتورهای مختلفی بر هزینه ی این جراحی تاثیر می گذارند. از این رو برای اطلاعات دقیق از هزینه ی این روش بهتر است به دکتر متخصص خود مراجعه نمایید. یا حتی با تماس گرفتن با کلینیک مورد نظر و گرفتن مشاوره های لازم از هزینه ی آن باخبر شوید. 

برای تزریق چربی به واژن به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

دکتر شهره درویش زاده، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با 25 سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای در حوزه پزشکی و انجام بیش از 7 هزار عمل زیبایی واژن یکی از با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان در این زمینه هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر به کلینیک ایشان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی