بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

 

زیبایی و میل به جذابیت جزء لاینفک زندگی هر انسانی به خصوص خانم ها است، حال آن که زنان برای افزایش اعتماد و عزت نفس خود در رابطه زناشویی شان از انواع روئش های جراحی و غیر جراحی برای جوانسازی ظاهر اندام تناسلی شان استفاده می کنند، یکی از این روش های جراحی زیبایی زنانه لابیاپلاستی که با برش زدن لبه های بیرونی واژن خانم ها سبک زندگی و ارتباطات زناشویی زیبا و راحت تری خواهید داشت. اما مسئله ای بسیار مهمی که دغدغه بسیاری از افراد متقاضی انجام این عمل جراحی است که در این مبحث مطرح می شود که در پی انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران هستند تا بتوانند به نتیجه ای مطلوب از عمل جراحی خود برسند پس با انتخابی هوشمندانه می توانید سلامتی و زیبایی ظاهری تان را تضمین کنید.

دکتر خوب برای لابیاپلاستی در تهران و یافتن آن برای کسانی که قصد انجام عمل جراحی زیباسازی واژن را دارند، دغدغه بسیار مهمی است. از آن جایی که تهران، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است و طبعا زنان بیشتری در این شهر زندگی می کنند، متعاقبا متقاضی عمل جراحی لابیاپلاستی در آن بیشتر است. از سویی دیگر، چون تهران پایتخت ایران است بسیاری از افرادی که در شهرستان های کوچک تر زندگی می کنند و امکانات پزشکی کمتری در آن ها وجود دارد، ممکن است به منظور عمل جراحی لابیاپلاستی به تهران بیایند و به دنبال دکتر خوب برای لابیاپلاستی در تهران بگردند. در ابتدا بهتر است توضیح مختصری درباره عمل لابیاپلاستی ارائه کنیم و سپس به نکاتی که هنگام انتخاب پزشک خوب برای لابیاپلاستی باید در نظر گرفته شود، بپردازیم. 

بهترین راه های سفید کردن واژن

عوامل تاثیرگذار در زیبایی واژن

همانگونه که می دانید، به طور طبیعی با افزایش سن بر روی  پوست صورت و بدن هر انسانی ،دچار چین و چروک های متعدد، شلی وافتادگی می گردد، ناحیه تناسلی نیز مانند سایر نواحی بدن دستخوش این تغییرات است.از جمله عوامل تاثیر گذار در زیبایی ناحیه تناسلی علاوه بر افزایش سن ، می توان به نژاد وژنتیک،کاهش و افزایش متداول وزن،تغییرات هورمونی، زایمان های متعدد، و برقراری روابط جنسی اشاره نمود ،زایمان طبیعی و تغییرات هورمونی موجب  نافرمی لابیا های و شل شدن عضلات کف لگن می شود. و زیبایی واژن را تحت تاثیر قرار می دهد. البته در این بین، نمی توان نقش ژنتیک و نژاد را انکار کرد، برخی از زنان به صورت مادرزادی دارای نقایص لابیاها و بدشکلی هایی در واژن هستند.

مزایا و فواید جراحی زیبایی واژن

  • جوانسازی واژن
  • افزایش میزان رطوبت واژن
  • افزایش کلاژن سازی واژن
  • درمان مشکل افتادگی واژن
  • رفع مشکلات بی اختیاری ادرار و مدفوع
  • رفع مشکلات خشکی واژن
  • روشن کردن پوست ناحیه تناسلی
  • افزایش مقاومت و قوام بافت واژن
  • حجیم سازی لابیاهایی که سایز کوچکی دارند

انواع روش های زیبایی واژن

مشاوره و رزرو نوبت اینترنتی

شما می توانید از سامانه رزرو آنلاین استفاده کنید و برای ملاقات با دکتر و یا مشاوره، وقت خود را رزرو کنید

مزایای لابیاپلاستی

 
  • این عمل یکی از مهم ترین عمل هایی است که باعث احساس آرامش روانی در زنان می شود.
  • در افزایش لذت جنسی برای بسیاری از زنان در حین مقاربت بسیار موثر است.
  • یکی از روش هایی است که تاثیر مثبتی بر روابط زن و مرد دارد.
  • به جلوگیری از بسیاری از مشکلات در ناحیه واژن کمک می کند.
  • برای کاهش بروز عفونت در این ناحیه عمل می کند.
  • به جلوگیری از تشکیل بسیاری از قارچ های واژن کمک می کند.
کاربردهای لیزر ژولیت

بهترین جراح برای انجام عمل لابیاپلاستی

با توجه به انبوه جمعیتی و تعداد بالای متخصصین و جراحان، در کلان شهری چون تهران انتخاب بهترین دکتر برای انجام عمل لابیاپلاستی در تهران کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود. علاوه بر آن ناحیه تناسلی زنانه یکی از مهم و حساس ترین اندام آن ها محسوب می شود و اهمیت انتخابی مناسب دو چندان می شود. پس شما باید متخصصی را انتخاب کنید که در کار های خود تخصص، تجربه و مهارت بالای داشته باشد، زیرا جراحی زیبایی زنان دقت و تبحر بسیاری را می طلبد. در همین راستا بهتر است که قبل از اقدام به انتخاب حتما از فاکتور های انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، استفاده کنید این گونه می توانید موفق عمل کنید. در نظر داشته باشید که انجام عمل جراحی زیبایی ناحیه تناسلی زنانه از عهده کسی بر می اید که حتما تمامی دوره  های مربوط به فلوشیپی زیبایی زنان را گذرانده باشد.

دکتر شهره رویش زاده متخصص زنان با تجربه کافی آماده انجام عمل لابیاپلاستی در تهران می با شد.

مزایای تزریق چربی به واژن چیست؟

برای بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران به چه مرکزی باید مراجعه کنیم؟

دکتر شهره درویش زاده، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با 25 سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای در حوزه پزشکی و انجام بیش از 7 هزار عمل زیبایی واژن یکی از با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان در زمینه جراحی های زنان و می باشند که شما می توانید با اطمینان خاطر جراحی لابیاپلاستی و واکسیناسیون HPV و درمان زگیل تناسلی خود را به ایشان بسپارید و با دریافت مشاوره های کامل قبل از عمل، از نتیجه حاصله اطمینان کافی را کسب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی