جراحی زیبایی واژن

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با عمل زیبایی واژن است. از این رو ما در این مطلب به معرفی انواع عمل زیبایی واژن می پردازیم و سپس رایج ترین و بهترین عمل زیبایی واژن را معرفی می نماییم

 در واقع تغییر شکل ظاهری اندام تناسلی یا همان واژن در خانم ها یک امر کاملا طبیعی است که اغلب خانم ها با افزایش سنشان دچار این مشکلات می شوند. افتادگی و شل شدگی و کم شدن حجم لابیاها از مهم ترین تغییراتی است که در واژن خانم ها ایجاد می شود. عواملی که سبب ایجاد چنین تغییراتی در واژن خانم ها می شود بسیار متعدد می باشد اما به هر صورت هر زنی که با چنین مشکلاتی روبه رو شود اعتمادبه نفس خود را از دست می دهد. این مسئله بر روابط جنسی آن ها هم تاثیر می گذارد و بسیاری از آن ها از نرسیدن به ارگاسم شاکی هستند.

 از دیگر مواردی که تغییرات زیادی را در واژن خانم ها ایجاد می کند زایمان های زیاد و پشت سر هم است که سبب گشاد شدن واژن و همچنین پاره شدن پرینه می شود. این مشکلات سبب شد که خانم ها به دنبال عمل های زیبایی واژن باشند. از این رو امروزه برای برطرف کردن هر کدام از مشکلات ذکر شده عمل زیبایی واژن خاصی وجود دارد که ما قصد داریم در این مطلب به معرفی آن ها بپردازیم. حال اگر تمایل دارید با انواع عمل زیبایی واژن آشنا شوید و رایج ترین و بهترین عمل زیبایی واژن را بشناسید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

جراحی زیبایی زنان در تهران

 انواع عمل زیبایی واژن 

 همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم دلایلی مختلفی سبب تغییر شکل دادن واژن خانم ها می شوند و همین مسئله سبب شد که روش های مختلفی برای زیبایی واژن خانم ها ارائه شود. از این رو امروزه عمل های زیبایی واژن شامل انواع مختلفی می باشند که از جمله انواع عمل زیبایی واژن عبارتند از: 

عمل زیبایی واژینوپلاستی:

این عمل یک نوع عمل زیبایی واژن است که برای زیبایی مهبل و سفت و تنگ کردن واژن خانم ها می باشد. عوامل مختلفی چون افزایش سن و زایمان سبب می شوند که واژن خاصیت ارتجاعی اش را از دست بدهد. بهترین راه برای بهبود این مشکل عمل زیبایی واژینوپلاستی است. 

عمل زیبایی لابیاپلاستی:

از انواع عمل زیبایی واژن است که در آن پزشک لبه ی بیرونی و داخلی واژن را تغییر می دهد. عموما در این روش اکثر خانم ها خواهان کوچک کردن طول لبه های داخلی واژن می باشند. 

عمل زیبایی افزایش G- spot:

بر روی دیواره ی جلویی واژن خانم ها یک منطقه اروژنیک وجود دارد که به آن نقطه G می گویند. این نقطه در 4 -5 سانتیمتری ورودی واژن و درست مابین دهانه ی واژن و مجاری ادراری قرار دارد. این نقطه به دلیل فرساینده بودن اگر دچار تحریک شود سبب ایجاد تحریک های جنسی قوی می شود. عمل زیبایی افزایش G- spot یکی از مدرن ترین جراحی های واژن است که به منظور افزایش میل جنسی در خانم ها انجام می شود. 

عمل زیبایی برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس واژن یا هودوپلاستی:

هود کلیتورال یکی از مواردی است که در زیبایی واژن خانم ها بسیار نقش دارد. هودوپلاستی یکی از انواع عمل زیبایی واژن است که از طریق آن می توان به بهبود زیبایی واژن خانم ها کمک کرد. زایمان و زخم و ژنتیک از مهم ترین عواملی هستند که سبب تغییر شکل هود کلیتورال می شوند. این نواقص سبب از بین رفتن اعتمادبه نفس خانم ها می شود لذا پزشک با این عمل زیبایی و با استفاده از بی حسی موضعی، شکل و اندازه هود کلیتورال را تغییر و تنظیم می کند. 

عمل زیبایی فرونوپلاستی 

عمل زیبایی پرینوپلاستی:

این عمل زیبایی واژن به منظور ترمیم و اصلاح دهانه ی واژن می باشد. در واقع عمل زیبایی پرینوپلاستی یکی از انواع جراحی های پیلوپلاستی است که در این عمل دهانه ی واژن کاهش می یابد. به طور کلی زمانی از این عمل زیبایی واژن استفاده می شود که بخواهند آناتومی واژن را به حالت اولیه و طبیعی خود برگردانند. عواملی چون زایمان، کاهش وزن شدید، چاق شدن و افزایش سن از جمله عواملی هستند که سبب ضعیف شدن عضلات واژن و پرینه می شوند. 

 عمل زیبایی مونس پلاستی:

این نوع جراحی زیبایی در زمانی انجام می شود که پوست شکم بر روی ناحیه ی تناسلی افتاده باشد. یا اینکه قسمت بالایی ناحیه ی تناسلی خانم ها بزرگ باشد. 

 رایج ترین عمل زیبایی واژن  

 اما در بین عمل های زیبایی واژن ذکر شده برخی از عمل ها در بین مردم بسیار شایع و رایج می باشند که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

عمل زیبایی لابیاپلاستی:

یکی از رایج ترین و شایع ترین عمل های زیبایی در بین خانم ها لابیاپلاستی است. در واقع زمانی که لابیا مینورها از حالت عادی خود بزرگ تر باشند و یا نامتقارن باشند از عمل لابیاپلاستی کمک گرفته می شود. این نواقص سبب کاهش زیبایی واژن خانم ها می شوند به همین دلیل است که اکثر خانم ها به دنبال برطرف کردن آن می باشند. درست است که در حال حاضر اندازه ای برای لبه های واژن عنوان نشده است اما به طور عادی اکثر زنان دوست دارند که لبه های داخلی از لبه های بیرونی بیرون نزنند. چرا که اگر این لبه ها بزرگتر باشند مشکلاتی را برای فرد ایجاد می کند. این مشکلات عموما در زمان ورزش کردن و یا پوشیدن لباس های تنگ و یا حین برقراری رابطه ی جنسی مشخص می شود. حاملگی یا زایمان، داشتن اضافه وزن و یا رسیدن به دوره ی یائسگی یا حتی ژنتیک از جمله مواردی می باشد که سبب تغییر شکل و نامتقارن شدن لابیاها می شود. در هر صورت بدشکل شدن و نامتقارن شدن لابیاها بر هر دلیلی را می توان به عمل زیبایی لابیاپلاستی برطرف کرد. 

 امروزه عمل زیبایی لابیاپلاستی به دور روش انجام می شود. روش اول به این صورت است که پزشک این جراحی را در اتاق عمل انجام می دهد و در این صورت بیهوشی کامل برای بیمار استفاده می شود. روش دوم هم به این صورت است که پزشک با استفاده لیزر و و بی حسی موضعی و به صورت سرپایی این عمل را انجام می دهد. از مزیت های این روش این است که هیچ نوع بخیه ای در این ناحیه انجام نمی شود. 

 تنگ کردن واژن یا همان واژینوپلاستی:

از روش از دیگر رایج ترین عمل های زیبایی واژن محسوب می شود. عموما در این روش شل شدگی و افتادگی و گشادی واژن برطرف می شود. عموما برای برطرف کردن شل شدگی یا همان گشادی واژن از تکنیک پاپکیو استفاده می شود. به این صورت که میزان گشادی واژن را از 0 تا 4 تقسیم بندی می کنند. لذا اگر گشادی واژن بین 0 و 1 باشد از روش ها غیر تهاجمی مثل لیزر استفاده می کنند و با کلاژن سازی این مشکل را برطرف می کنند. اگر میزان شل شدگی واژن در مرحله ی دوم باشد از روش جراحی APR استفاده می شود. فاشیای قدامی و خلفی با استفاده از این عمل جراحی ترمیم می شوند. اما اگر گشادی واژن در مرحله ی 3 و 4 باشد یعنی بیشترین حد گشادی و شل شدگی را داشته باشد نه تنها باید فاشیای قدامی و خلفی واژن ترمیم شود بلکه باید از ساسپنشن هم استفاده نمود تا واژن فیکس شود. 

 عمل زیبایی پرینوپلاستی یا درمان گشادی واژن:

این عمل از دیگر عمل های رایج زیبایی واژن است. به این صورت که اگر دهانه ی واژن گشاد شود یا آسیب ببیند و یا پاره شود از این عمل زیبایی بهره گرفته می شود. 

برای عمل زیبایی واژن به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

دکتر شهره درویش زاده، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با 25 سال سابقه درخشان فعالیت حرفه ای در حوزه پزشکی و انجام بیش از 7 هزار عمل زیبایی واژن یکی از با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان در زمینه عمل زیبایی واژن می باشند که شما می توانید با اطمینان خاطرعمل زیبایی واژن خود را به ایشان بسپارید و با دریافت مشاوره های کامل قبل از عمل، از نتیجه حاصله اطمینان کافی را کسب کنید. 

ساعت این عمل

  • عمل زیبایی واژینوپلاستی5 ساعت
  • عمل زیبایی لابیاپلاستی2 ساعت
  • عمل زیبایی افزایش G- spot1 ساعت

با پزشکان ما آشنا شوید

دکتر شهره درویش زاده

دکتر شهره درویش زاده

متخصص زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان

قرار ملاقات گذاشتن

خوش آمدید دوست عزیز

آیا حساب کاربری ندارید؟
قبلی
بعدی